Facebook

Monday, January 16, 2012

Українська Капеля Бандуристів ім. Тараса Шевченка - Слово Тараса


1. Реве та стогне Дніпр широкий - К. Стеценко
2. Ой літа орел - сольо П. Садовий 
3. Встає хмара з-за лиману - арр. В. Ємця
4. Думи мої, думи мої, ви мої єдині - Л. Ревуцький - сольо І Зайферт
5. Думи мої, думи мої, лихо мені з вами
6. Ой нема, нема - М. Лисенко
7. У туркені по тім боці - М. Лисенко
8. Гей, злітались орли - К. Стеценко
9. Живи, Україно - сл. О. Олеся - муз. М. Гайворонського



Гей, злітались орли



Квартет: 
- тенор Г. Попов
- ІІ тенор О. Отрошко
- баритон І. Косіковський
- бас П. Пахолюк

Капеля Бандуристів ім. Тараса Шевченка присвячує сотим роковинам смерти Поета
Слово Тараса - драматизована рецитація на слова Тараса Шевченка
Дириґент - Петро Потапенко
Декляматори - Олександер Садовий та Стпан Чорній
Ч. 6



The word of Taras 
Ukrainian Bandurists Chorus
Conductor Peter Potapenko
Narrations: Alexander Sadowyj and Stpan Chornij
Manufactured by RCA Custom Records, Chicago, Illinois
M8OP-6413


No comments:

Post a Comment